Kontori koristusest täpsemalt

Väga paljud ettevõtted on palganud büroohoone või kontori korrastamiseks haldusettevõtte, kes tegeleb jooksvate probleemidega ja aitab organiseerida haldustöid. Kulutused, mis büroohoonel selle teenuse peale lähevad, sõltuvad muuhulgas ka sellest, milline võimekus on haldusfirmal endal erinevaid teenuseid pakkuda ja kuivõrd peab ta teatud teenuseid tellima kolmandalt osapoolelt. 

Krausberg pakub terviklahendusena kõiki kinnisvara korrashoiu ja haldusega seonduvaid teenused, alates lambipirnivahetusest kuni paberimajanduse korraldamiseni. Pakume haldusteenust nii kontoritele kui büroohoonetele.

Terviklahendus sõltub teie vajadustest – meie kvalifitseeritud haldur võtab kõik vajalikud toimingud enda kanda ja garanteerib, et lisaks õigeaegselt tehtud töödele oleks ka töötajad tegemistega kursis ja teaks, kuhu nad mure puhul pöörduda saavad. 

Meie kogemus ütleb, et hästi organiseeritud ja sujuv suhtlus on kinnisvara haldamise puhul võtmetähtsusega faktor. 

MEIEPOOLNE HALDUR:

  • Korraldab büroohoone või kontori haldust puudutavate lepingute sõlmimise
  • On haldusküsimustes töötajatele põhikontaktiks
  • Organiseerib remonditööd, sise- ja väliskoristuse ja tehnosüsteemide hoolduse
  • Hoiab hoone dokumentatsiooni korras
  • On nõuandvas rollis (teemad, mis puudutavad kinnisvara seisukorda, vajalikke töid jne.)
  • Aitab erakorraliste probleemide lahendamisel
büroohoone haldamine

Põhjused, miks valida kinnisvara halduriks Krausberg

1. Krausbergil on eritöödes põhjalikud teadmised

Oleme koristusvallas suurte kogemustega. Me mitte ainult ei hoolda, vaid tunneme hästi ka tehnosüsteeme ja teame, mil need vajavad puhastamist või lausa välja vahetamist.

Kuna meil on kinnisvara haldustööde spetsialistid majasiseselt võtta, on meil olemas tervikteadmised sellest, mis töid aastaajast sõltuvalt vaja teha on. 

Kontori või büroohoone töötajad ei pruugi teada, millal on õige aeg puhastada ventilatsioonisüsteeme. Meil on see teadmine olemas ja seetõttu läheneme maja haldamisele proaktiivselt – ei oota alati teiepoolset initsiatiivi, vaid oleme partner, kes soovitab, mida ja millal peaks tegema. Meiepoolne haldur on teile justkui nõuandja rollis, mida paljud teised ettevõtted pakkuda ei suuda. 

2.Eritööde puhul tegeleme ühekordsete tellimustega või plaanipäraste hooldustöödega, mis võivad tekkida vastavalt hooajale või ootamatule olukorrale. Näiteks:

Hooldame haljasalad ja mänguväljakud, puhastame harjastega teed, parklad ja sissepääsurestid, istutame lilled, teeme umbrohu- ja samblatõrjet.

Suvel:

Puhastame fassaadid (ka grafitid), niidame ja trimmerdame muru ja hekid, teeme umbrohu- ja samblatõrjet ning pakume ka arboristiteenust.

Puhastame vihmaveerennid, kogume kokku puulehed ja viime ära kuuse- või männikäbid, teeme libedusetõrjet, kui peaks ootamatult jäiseks minema.

Talvel:

Puhastame katused lumest ja jääpurikatest, teeme libeduse- ja lumetõrjet ning viime üleliigse lume ära.

Sisekoristusel kasutame vaid keskkonnasõbralikke vahendeid ja vajadusel spetsiaalseid masinaid, mis saavad jagu ka tõrksatest plekkidest ja säilitavad pindade uueväärse välimuse. Koristusteenuste valik on meil väga lai – ükski mure ei jää lahendamata.

Välikoristuse raames võite meie kätte usaldada kõik tööd, mis õuealadel võimalik teha on, sealhulgas kojameheteenus ja jäätmekäitlus. 

PAREMINI OPTIMEETITUD KULUD

Krausbergil on majasisene võimekus pakkuda erinevaid teenuseid ehk me ei pea neid ostma sisse kolmandatelt osapooltelt. Seetõttu on hinnad alati teada ning töödele ei lisandu vahendustasu. See tagab turu parima hinna-kvaliteedi suhte.  Samuti on meil olemas suur masinapark kõikvõimalike puhastus- ja hooldustööde jaoks: välitöödeks lumekoristusmasinad, aknapesutõstukid, muruniidukid ja -traktorid, kopad jms. Sisetööde jaoks on meil samuti olemas kõikvõimalikud profimasinad: vaiba süvapesumasin, igat sorti pinna jaoks sobiv puhastusseadmed, ventilatsiooni jaoks kindlad puhastusmasinad jne. 

Kuna meie masinapark on suur, saame kiirelt reageerida nii ootamatule lumesajule kui ka muudele sisetöödele, mis vajavad kohest lahendust. Saame töötada korraga mitmel objektil ja meie jaoks pole probleemiks hallata ka suuri hooneid. 

Ühtlane kvaliteet

Büroohoone, kontori või muu kinnisvara haldamise juures on oluline stabiilsus, mille tagavad nii teadmised kui ka see, et teie objektiga tegelevad ühed ja samad inimesed. Kui töötajad pidevalt vahetuvad, on raske kvaliteeti tagada. 

Krausbergis on palju pikaajalise tausta ja suurte kogemustega inimesi, kes on oma ala spetsialistid. Me koolitame töötajaid pidevalt ja tutvustame uusimaid koristusviise ja -vahendeid. Seega võite olla kindel, et teie objekt on hooldatud õigete põhimõtete järgi – büroohoone või kontori seisukord ei halvene valesti kasutatud tehnika või vahendite tõttu. 

Kuna meil on majasisene võimekus pakkuda väga laias valikus teenuseid, ei kasuta me üldjuhul alltöövõtjate teenust – nii tagame Krausbergile omase kvaliteedi.

Büroohoone, kontori või kinnisvara omanikega suheldes oleme kuulnud tihtipeale, et kui kellelgi neist on varasemalt tekkinud tehtud töö suhtes pretensioon, ei pruugi nad seda osapoolt, kes teenust osutas, enam kätte saada või on ettevõte lausa likvideeritud. Kuskilt pole küsida kahjude kompensatsiooni. Pikaajalise ettevõtte puhul on usaldus suurem – ka need, kellega meie koostööd teeme, on pikaajalise kogemusega ettevõtted.  

Krausbergi töö on kindlustatud

Kui kinnisvara objektil peaks puhastuse käigus midagi purunema, katab kindlustus kõik vajaminevad kulud, et ​​parandada/asendada katkiläinud ese või tekkinud kahjud.

Oleme üks väheseid koristusettevõtteid, mis saab hakkama ka suure büroohoone, kontori või mõne muu kinnisvaraobjekti hooldusega. Samavõrra on meie klientideks ka väiksemad kontorid ja büroohooned, kes hindavad kvaliteetset teenust, individuaalset lähenemist ja mõnusat suhtlust. 

Me tegutseme rahvusvaheliselt tunnustatud standardite ISO 9001 ja ISO 14001 järgi.

See tähendab, et:

Krausberg on suurte kogemustega koristusettevõte – pakume turu kvaliteetseimat puhastus- ja haldusteenust üle Eesti. 

Meie pikaealisus kinnitab seda, et kliendid on meiega rahul: meid usaldatakse ja meie tööga ollakse rahul. 

Meiepoolne järelevalveteenus annab teile mitmeid eeliseid

Turul on vähe ettevõtteid, kes pakuvad oma tööle järelevalveteenust – meie seda teeme. See tähendab, et Krausbergi konsultant külastab teie kinnisvaraobjekti regulaarselt, annab tagasisidet tehtud töödest, koostab raporteid ja pakub välja lahendusi teenuse parendamiseks. 

Meie eesmärk on tagada, et töö oleks alati tehtud korrektselt: te olete rahul nii tulemuse kui ka meie töötajate suhtumisega. Järelevalve käigus anname töötajatele vajadusel lisajuhiseid, arutame koos läbi ruumi eripärad ja tekkinud lisasoovid. 

Kvaliteedikontrolli sageduse määrame kokkuleppel, arvestades teie büroohoone või kontoriruumide omapära, keerukust, haldustööde sagedust jne. Teie võit:

Ühtlase kvaliteediga koristusteenus

Me kontrollime, kas haldustööd on tehtud on vastavalt kokkuleppele.

Haldustööde optimeerimine ja seeläbi kulude vähendamine.

Meie konsultant vaatab põhjalikult üle, kuivõrd saab mõnda tööprotsessi lihtsustada või muuta, et teie hoone halduskulud väheneksid, kuid kvaliteeditase ei langeks. 

Teie kinnisvara säilitab kauem värskuse ja uueväärse välimuse.

Kui haldustööd on tehtud hästi ja õigeaegselt, vähendab see vajadust eripuhastustööde või remondi järele – hoone säilitab kauem oma ilusa välimuse. 

Sõltumatu hinnang hetkeolukorrale.

Konsultandi hinnang põhineb koristuse standardi INSTA 800 põhimõtetel, mis tähendab, et saate olukorrast objektiivse ülevaate. 

Koristustööde audit

Olukorra hindamise järel koostab meie konsultant teile auditi dokumendi, kus on välja toodud ettepanekud, hetkeolukorra hinnang ja nõuanded haldustööde kvaliteedi tõstmiseks.

Kui tunned et vajad meie abi, siis võta meiega ühendust!

Rohkem antud teema kohta saad lugeda siit.

Meeldis, mida lugesid? Jaga ka teistega

Teised artiklid

Krausberg
Krausberg
Krausberg