Kontori koristus

Oleme kontori koristuses professionaalid – hoiame pinnad puhtana ja õhu kvaliteetselt värskena. Meil on kogemust üle 30 aasta, lisaks on meil turu kvaliteetseim masinapark ja alati keskkonnasõbralikud koristusvahendid. 

Kas on üldse vahet, milline koristusfirma kontori koristuseks valida?

Meie kogemus näitab, et lisaks kontori puhtusele on oluline keskenduda sellele, milliseid koristusvahendeid töös kasutatakse – kui puhtus saavutatakse suure kemikaalikogusega, mõjutab see töötajate tervist ja pikaajalist heaolu. Õrnemate, allergiavabade vahendite puhul sõltub tulemus aga sellest, milliseid masinaid puhtuse saavutamiseks kasutatakse. Kui puudub spetsiaalne masinapark või puhastusmasinad on onamortiseerunud ja vanad, ei pruugi koristamine anda oodatud tulemust.

Seega soovitame meie eelistada ettevõtteid, kes on investeerinud tipptasemel masinatesse ja eelistavad tervisesõbralikke koristusvahendeid. Allolevalt kirjeldame täpsemalt, mida meie kontorikoristus sisaldab.

Kasutame kontori puhastusel kaasaegseid töövahendeid

Iga töö jaoks oleme soetanud spetsiaalse tipptasemel masina ja keskkonnasõbraliku koristusvahendi, millega saame jagu ka tõrksatest plekkidest.

Keskkonnasõbralikkus on üks meie prioriteetidest. Varustame teie kontorit hügieeni- ja pesutarvetega, mis on sobilikud ka allergikutele – vähem kemikaali ja plastpakendeid.

Meie vahendid pärinevad järgmistelt kaubamärkidelt: HakoTaskiWetrocWirbelUnger ja Kiilto.

Kontorite puhastamine pole vajalik ainult esteetilistel põhjustel, vaid õige puhastamisvõtetega saame hoida ka inimeste tervist, vältida allergiate tekkimist või hingamisteede haiguste levikut.

Kontori koristuse põhipaketti kuulub:

(täpsemad ülesanded lepime kokku vastavalt kontori vajadustele)

  • Tolmu eemaldamine kontoriseadmetelt
  • Tolmu eemaldamine põrandalt, laudadelt, mööblilt
  • Sanitaarruumide pesemine ja desinfitseerimine
  • Laudade ja kontaktpindade desinfitseerimine
  • Radiaatorite puhastamine
  • Aknalaudade puhastamine
  • Valgustite puhastamine
  • Prügi äravedu
  • Nõudepesumasina tühjendamine/täitmine
  • kulutarvikutega (prügikotid, nõudepesuvahend) varustamine
  • hügieenitarvikutega varustamine

Millist rolli mängivad kontori koristuses puhastusmasinad?

1.Põhjalik vaibapuhastus tagab puhtama ja tervislikuma töökeskkonna

Bürooruumid määrduvad kiiresti jalanõudega tänavalt toodud mustuse ja pori tõttu. Kontorites levib tolm, mis koguneb pindadele, eriti statsionaarsetele vaipadele, mis neelavad mustust ja tolmu. Tavaline tolmuimeja ei suuda kogu mustust täielikult eemaldada.

Kuna tavalised puhastusvahendid ei pruugi vaipa põhjalikult puhtaks saada, on vajalik süvitsi minev puhastus. Spetsiaalsed puhastusmasinad, mis on mõeldud põhjalikuks puhastamiseks, aitavad säilitada kontori tervisliku mikrokliima ja värske õhu, eemaldades sügavale kinnistunud mustuse ja tolmu.

Kontori puhastus

2. Kvaliteetsed puhastusmasinad aitavad lisaks ajale säästa ka raha

Meie kvaliteetsed puhastusmasinad pakuvad teie kontorile kiiremat ja tõhusamat koristust. Oleme hoolikalt valinud seadmed, mis suudavad katta suuremaid pindalasid lühema ajaga, tagades põhjaliku puhtuse juba esmakordsel kasutamisel.

Tänu nende tipptasemel jõudlusele ja uuenduslikule tehnoloogiale ei ole sageli vajalik vaipade täiendav puhastus, kuna meie masinad täidavad oma ülesande ideaalselt juba esimese puhastuse käigus. See mitte ainult ei vähenda vajadust korduvate koristustööde järele, vaid säästab ka teie aega ja ressursse.

3. Korralike koristusmasinatega säilib teie vara paremini

Tipptasemel puhastusmasinad koos õigete puhastusvahenditega aitavad teie kontori vara kauem heas seisukorras püsida. Need seadmed on kavandatud kaitsmiseks ja ei kriimusta ega kahjusta pindade kvaliteeti. Efektiivne ja õrn puhastusmeetod hoiab teie põrandad, vaibad ja mööbli laitmatuna, vältides kulumist ja pikendades nende eluiga.

Kontori koristuse jaoks on oluline valida ettevõte, kes on investeerinud kvaliteetsetesse puhastusmasinatesse, et vähendada hooldus- ja remondikulusid ning säilitada kontori vara väärtus.

Lisaks kõigele eelmainitule aitab ka korras kontor:

Säilitada esindusliku mulje

Parandada kliendi ja partneri kogemust

Parandada töötajate keskendumisvõimet

tagada rohkemate töötajate rahulolu

Kui palju maksab kontori koristus?

Kontori koristusteenuse maksumus sõltub mitmetest teguritest. Soovitame teil võtta meie käest tasuta audit, milles kirjeldame lahti teie kontoriruumide omapärad ja materjalid, mis erilist hooldamist nõuavad. Sellega saate ka ise parema ülevaate, mida koristustööde puhul jälgida. Koristusteenuse pakkumise võtmisel soovitame teil alati ära kirjeldada järgmised tegurid:

  • Kontori suurus ruutmeetrites
  • Tualettide/duširuumide arv
  • Töötajate arv
  • Ruumide otstarbed (puhkeruum, koosolekuruumid jne)
  • Üldkasutatavate ruumide suurus ja erinõuded.

Tagame kvaliteetse koristuse

Pakume personaalset kliendihalduri teenust, kus meie kogenud konsultant külastab teid regulaarselt, annab tagasisidet tehtud töödest, koostab raporteid ja pakub lahendusi puhastusteenuse parendamiseks.

Meie eesmärk on tagada, et töö oleks alati täidetud korrektselt ja et teie oleksite rahul nii tulemuse kui ka meie töötajate suhtumisega. Järelevalve käigus anname töötajatele vajadusel täiendavaid juhiseid, arutame ruumi eripärasid ja täidame tekkinud lisasoovid. Kõik meie kliendihaldurid on professionaalsed ja läbinud vajalikud koolitused, et tagada parim puhastuskvaliteet ja profesionaalne teeninduskogemus.

Kvaliteedikontrolli sageduse määrame kokkuleppel.

Kvaliteedikontrolli käigus võtame arvesse teie ruumide

Struktuuri

Eripära

Pindala

puhastusteenuse sagedust

Koristuse järelevalveteenus annab teile mitmeid eeliseid:

  1. Ühtlase kvaliteediga koristusteenus. Me kontrollime, kas puhastusteenindaja on teinud kõik tööd vastavalt kokkuleppele.
  2. Koristuse optimeerimine ja seeläbi kulude vähendamine. Meie konsultant vaatab põhjalikult üle, kuivõrd saab mõnda tööprotsessi lihtsustada või muuta, et teie koristuskulud väheneksid, kuid kvaliteeditase ei langeks.
  3. Teie ruumid säilitavad kauem värskuse ja uueväärse välimuse.   Kui hoolduskoristus on tehtud hästi, vähendab see vajadust eripuhastustööde järele – ruum ja mööbel säilitavad kauem oma ilusa välimuse.
  4. Sõltumatu hinnang hetkeolukorrale. Konsultandi hinnang põhineb koristuse standardi INSTA 800 põhimõtetel, mis tähendab, et saate olukorrast objektiivse ülevaate.
  5. Koristustööde audit. Olukorra hindamise järel koostab meie konsultant teile auditi dokumendi, kus on välja toodud ettepanekud, hetkeolukorra hinnang ja nõuanded koristuse kvaliteedi tõstmiseks.

Koristuse hankedokumendi koostamiseks on vaja teha järgmist:

Koristuse hankedokumendi koostamiseks on vaja teha järgmist:

  • koristusvajaduse ja hanke olukorra kaardistamine
  • tehnilise kirjelduse koostamine
  • võimalike hindamiskriteeriumite välja töötamine

Soovite kasutada koristuspartneri lepingus ühtselt mõistetavat standardit, mille alusel koristustöid teostada ja hinnata? Selleks sobib hästi koristusstandard INSTA 800. Võtke meiega ühendust – seletame teile lahti selle olemuse ja kasutusvõimalused.

Aitame teil koostada koristushankeid

Kas otsite kontorisse uut koristuspartnerit? Kontori koristusteenuse hanke läbiviimine võib osutuda keeruliseks ja aeganõudvaks ülesandeks, kuna on oluline tagada, et kõik vajalikud detailid oleksid dokumentides selgelt ja täpselt kirjeldatud. Hankeprotsessi läbipaistvus ja sujuv kulg sõltuvad suuresti sellest, kuidas te töö sisu, mahud ja muud nüansid määratlete. Õige koristuspartneri leidmine nõuab hoolikat ettevalmistust, kus iga aspekt, alates töö sagedusest ja spetsiifikast kuni kvaliteedi tagamise meetmeteni, peab olema täpselt dokumenteeritud.

Aitame teil panna kirja kõik olulise, et hankes osalejad mõistaksid vajalikku infot üheselt ja seega oleks hankeprotsess läbipaistev ja osalejate pakkumised võrreldavad.

Meie koristust saab tellida üle Eesti. Võtke meiega ühendust ja selgitame välja, kuidas saaksime teile parimat koristusteenust pakkuda.

Meie töö on kindlustatud!

Meiega on teie vara alati kaitstud!

Kui objektil peaks puhastuse käigus midagi purunema, katab kindlustus kõik vajaminevad kulud, et ​​parandada/asendada katki läinud ese või tekkinud kahjud.

Oleme Eestis tegutsenud juba üle 30 aasta ning meie kasvu taga on eelkõige rahulolevad kliendid. See näitab, et meid usaldatakse ja meie tööd hinnatakse.

Järgime tunnustatud standardeid

Me tegutseme rahvusvaheliselt tunnustatud kvaliteedi- ja keskkonnastandardite järgi ISO 9001 ja ISO 14001. Sisuliselt tähendab see seda, et me järgime kindlaid reegleid, koolitame töötajaid pidevalt ja kasutame vaid rangelt kontrollitud keskkonnasõbralikke vahendeid ja töövõtteid.

Oleme üks väheseid koristusettevõtteid, mis saab hakkama ka suurte kinnisvarade hooldusega. Samavõrra on meie klientideks ka väiksemad kontorid ja bürood, kes hindavad kvaliteetsed teenust ja mõnusat suhtlust.